Grupa 2.0:
sklepy lokalne, polskie i profesjonalne

Grupa 2.0 rozwija przyjazne i bliskie sklepy, najlepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań lokalnych klientów.

Rosnąca konkurencyjność rynku detalicznego i rozwijające się nowe kanały sprzedaży stawiają przed uczestnikami rynku coraz większe wymagania. Ogromna dynamika kosztów prowadzenia biznesu przekłada się na coraz trudniejsze negocjacje – szczególnie dla samodzielnie działających sklepów czy sieci. Współdziałanie w ramach sieci organizowanej przez Grupę 2.0 pozwala przezwyciężyć te trudności, umożliwiając jednocześnie wymianę doświadczeń w gronie innych przedsiębiorców. Podkreślenia wymaga również brak powiązań kapitałowych Grupy 2.0 z dystrybutorami, co pozwala na wybór partnerów handlowych w oparciu o przejrzyste kryteria.

Grupa 2.0 Sp. z o.o. w chwili obecnej reprezentuje 21 sieci handlowych (ponad 200 sklepów), które zdecydowały się działać pod wspólnym szyldem Bliski. Misją Grupy 2.0 jest zapewnienie wsparcia Partnerom Grupy w budowaniu oferty wartości umożliwiającej konkurowanie na zmieniającym się rynku detalicznym.

Grupa 2.0 odpowiada za negocjacje warunków handlowych i rozwój projektu Bliski. Nową organizację tworzą sieci handlowe ze spółdzielczym rodowodem (Społem, Gminne Spółdzielnie Samopomoc Chłopska), od dziesiątek lat obecne na lokalnych rynkach. Dla podkreślenia lokalnego charakteru sklepów stworzono markę Bliski. Wspólne działanie pod tym szyldem ułatwia budowanie wizerunku rozwijającej się, polskiej sieci handlowej, która może stać się pierwszym wyborem klientów przy dokonywaniu codziennych zakupów.

Co zyskasz dołączając do sieci Bliski

  • System bonusów retrospektywnych poprawiający wyniki finansowe Twojej sieci
  • Zachowanie dużej autonomii w zakresie polityki cenowej i asortymentowej
  • Dostęp do platformy sieci BLISKI, umożliwiającej automatyczne porównywanie ofert wielu dostawców
  • Darmowy dostęp do interaktywnej platformy edukacyjnej dla wszystkich pracowników sieci BLISKI
  • Dostęp do systemu komunikacji wewnętrznej BLISKIINFO –zapewniającego szybki przepływ informacji bezpośrednio do sklepów oraz działów handlowych sieci
  • Zachowanie lokalnego charakteru poszczególnych sieci
  • Atrakcyjne warunki zakupowe u sprawdzonych dostawców sieci BLISKI
  • Wsparcie finansowe wynikające z umów zawartych z Producentami
  • Udział w realizacji strategii marketingowej sieci BLISKI
  • Udział w gazetce promocyjnej oraz innych akcjach handlowych sieci BLISKI
  • Udział w kampaniach internetowych sieci BLISKI
  • Udział w dedykowanych dla sieci BLISKI akcjach handlowych i konkursach dla klientów
  • Możliwość wykorzystywania treści marketingowych przygotowywanych sieci/sklepów
  • Możliwość wykorzystywania w działalności aplikacji mobilnej sieci BLISKI (wkrótce)
  • Możliwość wykorzystywania elementów identyfikacji wizualnej sieci Bliski (szyldy, odzież robocza, oznakowanie cen, plakaty, torby reklamowe, materiały eksploatacyjne itp.)
  • Udział w cyklicznych spotkaniach roboczych i konferencjach handlowych

Masz pytania dotyczące potencjalnej współpracy?
Zapraszamy do kontaktu: